bra upplägg & död kropp


idag har varit underbart. roligt och jobbigt.
gycklarworkshop med trix där jag fick använda HELA kroppen.
är helt slut.

har gått på lina, jonglerat åtta gånger innan bollarna ramlade iväg,
gjort akrobatövningar med snurr, piruetter och kunna göra kullerbyttor
där man måste komma upp på fötterna igen - och jag kunde!!
tjugoåtta år av ickekunnande och nu lyckades jag!
värsta boosten för självförtroendet :p
också när jag lyckades gå hela linan utan att ramla - suveränt!

men nu är min kropp helt slut och död och jag kommer somna ovaggad.
säkerligen runt klockan sju. eller halvåtta. max.
kommer inte orka upp imorgon.
kommer ha sån träningsvärk att jag inte vill röra mig i onödan...


googlad bild

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: Jaaa det är jätte skönt speciellt när man har en massa annat som måste göras =(=(

2008-11-09 @ 18:32:46
URL: http://samraaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0