fått ett "bra jobbat"


alltid något.
bröt ihop totalt efter teatern.
fick gå runt kvarteret ett par varv för att lugna ner mig.
kom hem lagom till LOST som nu lyckats få mig
att glömma lite av det jobbiga...

nu ska jag sova så jag är pigg imorgon.
eftersom jag antagligen kommer vaknar
halv fem som vanligt - kan inte sova.
(all oro och stress gör mig knäpp)
[jo.]

tänk på mig och mina nerver imorgon.
ska lägga mig på sängen och hoppas att
tårarna slutar kännas i ögonvrån.

(det är inte så jättehemskt men man FÅR må
dåligt när allt man gör dissas och är totalt fel)

ursäkta mig, måste bara kräkas ur mig allt.

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Det är behövs att kräka ur sig sånt som tynger ibland, att få lätta på trycket lite. Man är trots allt inte mer än en människa..



Kram på dig!

2008-05-22 @ 20:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0