skoldagen började


skoldagen började halv åtta och än så länge har det hänt - inget.
jag har ingen inspiration. men jag måste göra en hel himla massa annars får jag spendera hela helgen med skoljobb istället och det har jag verkligen ingen lust med.

igår var vi och tittade på ett hus. eller. snarare ruckel om jag får använda dom orden. usch. det var trångt, dålig planlösning, olika tapeter i samma rum som lossnat, tak som behövde bytas, badrum som behövde renoveras, källare som behövde isoleras... garage behövde rivas helt. huga. jag fick liksom negativa vibbar redan utanför. med det avr roligt iaf att få kolla och lära sig lite vad man ska titta efter :)

sen var det en omotiverad repetition på teatern (av mig) så det kändes skit. jag måste läsa manus och läsa på lite om historien. känner att jag inte vet vad det handlar om... har så många frågor och tankar om min rollfigur som jag måste svara själv på, så jag vet hur jag ska förhålla mig...

men först.
back to school.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0