utmanas... under morgondagen


dåså.
för att avrunda mitt slöa leverne som förkalkar mina stackars ådror och kärl
så ska jag ha en utmaning resten av veckan. jag skriver allt jag äter här,
på bloggen så kanske jag måste engagera mig i 'inte stoppa i mig skit'-utmaningen.
det är typ på tiden. allvarligt.


förövrigt så har jag planerat in min studietid imorgon på en helt annan plats än hemma.
om nån söker mig så finns jag nån kilometer uppför berget. japp.


nu fortsätter måndagskvällen med mer 'my name is earl'. wonderful.





Kommentarer
Postat av: mia

Förresten så har du 4 böcker som väntar på dig på bibblan. Det är fjärrlån så du ska nog hämta dem ganska snart.

Kram

2008-06-03 @ 08:06:55
Postat av: sandra

ok, det har jag glömt.

dumma mig.

gör det idag.

:)

2008-06-03 @ 08:21:20
URL: http://oktoberkyssar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0