isglass & dans kring...


jag fick med mig korvarna hem genom att lova dom varsin glass när vi kom hem.
gick rätt bra. de skrek bara lite i bilen. suck. iaf så fick jag också en glass. tacksamt.


skrot och jag har spelat othello och shakat loss till vår egen sångförmåga till allehanda
midsommarshufflelåtar. man blir rätt trött av "jungfru kär" och "prästens lilla kråka".
fick en filmad skrot också, ska se om jag kan få in den bitvis här senare.
sitter och väntar på att de ska somna... skrot försökte övertala mig om att hennes
mage hade ont och inte kunde sova... varpå min fråga är varför hon har ont i magen?
tydligen så ville magen upp och leka, därför hade den ont... jahadu. jag satte på
laban och labolinas spöklåtar och sa godnatt en sista gång...
det är ett evigt "mammaaaaa.." när jag är hemma. iofs kan jag förstå det för
jag är ju nästan aldrig hemma när de ska somna...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0