Att göra-lista


jag har sjukt många saker att göra och det blir inte bättre av att du ringer och är arg. suck.
har nog redan så ont i huvudet jag kan ha och jag lovar; just nu hjälper du inte. tyvärr.

har precis skrivit ihop tre "att-göra-listor" så jag kan börja beta av saker i tur och ordning.

idag/skolan:

* hur lägger jag upp rapporten?
* vilka av böckerna ska jag använda (minst fem)?
* vilken övrig litt? (lutar åt pedagogik-böcker och tvärenböckerna)
* rubriker?
* frågeaställningar...

det ska jag bestämma idag så jag kan komma igång med skrivandet ordentligt i helgen.
har nästan bestämt att korvarna är hemma imorgon, med undantag av midsommardansen.
då får vi vara hemma och de får hjälpa till med morgondagens lista;

* diska
* damma
* dammsuga
* torka golven
* tvätta mattor
* tvätta sofftygen
* städa badrummet
* rensa saker i kökssåpen
* rensa korv-rum
* byta lakan
* baka till kalas
* handla till kalas/midsommar

pust. vi borde hinna under morgondagen. typ.
annars så är jag körd. mhm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0