solsken, värmebölja & skrapade knän


åhh - älskade solsken. vad jag saknat dig!
hämtade korvarna precis efter lunch,
de fick lämna alla sommarlovskramar de
någonsin innehavt och ta med alla grejer.

sen drog vi till badet. jag, skrutten och skrot.
trodde att hela parkeringen skulle vara full
men döm om min förvåning då det fanns
många platser lediga, tillochmed i skuggan.

korvarna invigde sina nya simringar och kunde
utan problem nu bada i mellanpoolen. perfekt.
och jag kunde vältra (hur var det där med greenpeace
och strandade valar?!) runt i vattnet eller ligga i
närheten och bara sola. sommarlov.

- det blir inte bättre än så här.
(när det dessutom klämdes ner en daimstrut
så var det alldeles perfekt!) :)



/googlad bild.


och när skrot väl kom upp ur badet så snubblade hon
på simringen och skrapade upp knäna. typiskt.


Kommentarer
Postat av: mia

Mäh, a-k och jag var ju också på badet igår, men bara till halv två ungefär. Tråk att vi inte sågs, men vi hade väl gått när ni kom. :(

2008-07-05 @ 14:00:43
Postat av: sandra

men :(

ni får säga till nästa gång...

2008-07-05 @ 17:27:48
URL: http://oktoberkyssar.blogg.se/
Postat av: mia

skäms

2008-07-06 @ 19:16:21
Postat av: sandra

inte då ;)

2008-07-06 @ 20:21:29
URL: http://oktoberkyssar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0