skrutt, för sisådär fyraårsedan


kolla vilken miniplutt!


värsta minimänniskan.

Kommentarer
Postat av: stina

du det låter intressant! :D

vi har rätt mycket kläder, en hoppgunga, ett "babygym", tvättsaker, blöjhink, maxicosi till bilen, en större bilbarnstol, vagnen är beställd, vi har säng, madrass, spjälskydd... nästan alla lite störtre och dyrare saker.



det jag har tänkt inhandla är typ nappflaskor, amningsbh, fårskinnsfäll, skötbord, skötbädd, bärsjal, stol att ha vid matbordet, sängkläder och så kanske något smått som jag inte vet om än.



vi har haft turen att få eller fått låna nästan allt ovanstående, så om du har något du vill skänka bort eller sälja så är jag gärna intresserad av det jag skrev upp här ovan. :)

2008-07-21 @ 09:17:37
URL: http://psychololita.blogg.se/
Postat av: stina

oh, glömde ju nästan det viktigaste: en babysitter!

det har vi heller inte. inte heller en lära gå stol, men jag vet inte hur viktigt det är. :P

2008-07-21 @ 09:42:48
URL: http://psychololita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0