hur var arbetsdagen?


lyssnar på p3 - hallå p3.
telefonintervjuer med olika människor om vad som händer just nu.
ganska intressant. lyssna på vad några människor gör just nu runt
i det avlånga landet.



jag behöver förövrigt semester nu.
ska nog ta "skol"ledigt hela nästa vecka och hoppas på solsken så
jag och korvarna kan bo på badet eller åka till sjön och baravara.

ska hiva i mig lite kaffe och sätta mer fart.

(måste jag tillägga att jag blev nöjd med bloggpillandet?)
förövrigt så fick tomatplantorna ett nytt hem igår.
perfekt.
nu inväntar jag tomater nu då :p

Kommentarer
Postat av: mia

Bloggen är sjukt snygg! Jag ska fixa min också om det blir fult väder nån dag på min semester.

2008-07-03 @ 00:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0