en lista på momangen


eftersom jag har ungefär lika roligt så...
lista från onekligen

Namn - Sandra Elisabeth Åkerblom
Ögonfärg - grön-blå
Hårfärg - mörkbrun. snart är allt färgathår bortväxt.
Högerhänt/vänster - högerhänt
Stjärntecken - kräfta
Skostorlek - 39 (ibland får jag nuförtiden köpa 38, måste ha tappat fett på fötterna också)
Är dina föräldrar skilda - nej, de firar *räknar* sitt 19onde år som gifta i år (på julafton)
Sport - typ nej tack. gymnastik under os är helt okej.
Helgdag- jul. älskar jul. (även om jag mest älskar FÖRBEREDELSERNA kring julen)
Årstid - höst. klockren.

HAR DU NÅGONSIN
Varit kär - ja
Blivit dissad - jamenvisst
Skolkat - mhm
Sovit utomhus - flertal gånger
Använt droger - jamensåvetteruatt.. hm.
Retats - med a-k mot mia - förlååååååååt, vi ska bättre oss älskling. :) ;)

THIS OR THAT
Pepsi/cola - cola.
Jordgubbar/blåbär - jordgubbar
Kött/veg - veg
Tv/film - tv=lost, csi & days. film=juno, amelie & vildängel
Gitarr/trummor -gitarr
Adidas/Nike - ? fast mina löpskor är adidas så- adidas.
Kinesiskt/mexikanskt - mexikanskt
Mtv/vh1 - hellre p3 :)

SENASTE DU
Skrattade - igår när skrot kittlade mig
Grät - högst sannolikt häromkvällen.
Filmen du såg senast - "thinner" (fast jag somnade efter typ en timme).
Tuggade tuggummi -får mig att kväljas.
Drog ett skämt - kan inte :o
Sjöng en sång - för ca en timme sen. med skrot. hon hade konsert, fria önskningar...

HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN
Ätit müsli - nope.
Rökt - nope.
Tagit droger - nope.
Kysst någon - jopp.
Sovit tillsammans med någon av det motsatta könet - jopp.
Bakat - japp. brödlimpor, bullar, chokladbollar & kladdkakor :) och en tårta (nej, två) och småkakor. (ja, jag fyllde ju år för mindre än en månad sen) typ.

Kommentarer
Postat av: mia

Bäst för dig!

Ni måste vara snälla mot mig juh...

2008-07-17 @ 00:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0