downshifting


det börjar bli dags för en ordentlig "rensa i pinalerna" snart.
har så otroligt mycket saker som bara... är.
mitt liv funkar inte så. det funkar vilket fall inte bra när saker bara är.

så imorgon SKA resterande köksskåp tömmas, linneskåpet i korvarnas rum & påbörjan av det stora projektet källaren. det är inte klokt vad mycket som finns i förrådet därnere. "min" vaktis var förbi idag, frågade om när det är dags för uppgradering till säkrare dörrar och väggar i förråden.. mitten av augusti. MITTEN AV AUGUSTI. det är typ skitsnart. förstår ni hur MYCKET grejer jag HAR?!? (mia har sett, anna också) men hallå. orka... ska JAG bära upp allt, bara för att bära ner det igen? tror inte det. det ska röjas ordentligt innan saker får åka tillbaka dit igen. tro mig.

dags för delprojekt två 2oo8; downshifting.
läs mer om downshifting (mer än en källarförrådsröjning)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0