downshifting; del 1.3


§ dag 3
blev inte så mycket gjort idag men åtminstone lite. fick efter en lång dag full med åska och huvudvärk i mig några alvedon, några liter vatten och tillika mängd kaffe så kunde jag få lite ork. började med källarförrådet. saker plockades ut, påsar tömdes och sorterades vilket resulterade i;

* en sopsäck med trasiga kläder som slängdes
* en sopsäck med "vuxen"kläder som ska till insamling
* fyra(!) sopsäckar med barnkläder som ska till insamling
* en ikeapåse med barnkläder som kan traderas bort
* tio(!) tomma icapapperspåsar som kunde slängas för de var tomma

tjohoo. imorgon är det min tokfullastade bil som åker till vafab first thing in the morning. för både bagaget och baksätet är fullt. fulltfulltfullt med sopsäckar. jag är givmild när jag är lat. förövrigt om nån behöver typ barngrejer så finns det i mitt förråd. eller sittvagn med lift. eller syskonvagn typ nästan aldrig använd. orka. jag måste vara typ sämst i världen på att göra mig av med grejer i tid. innan jag tröttnat och kör allt till tippen i brist på lust.

Kommentarer
Postat av: stina

haha, det är så skönt att rensa!

jag gör det hela tiden :D

okej, men jag kollar gärna på den då. visst blir det en till teaterloppis i höst? har snackat med massor av folk som är intresserade. :)

2008-07-21 @ 23:25:55
URL: http://psychololita.blogg.se/
Postat av: plyschis

jag är stolt över dig

2008-07-22 @ 10:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0