trevliga klappar


det bästa var nog ändå att bilen gick genom besiktningen utan anmärkning och för första gången slapp jag åka på en efterkontroll. yippie! sen att jag fick lov att ta bilen med ända till fagersta var ju en annan historia....

sen fick jag brev den 23e om att CSN skriver av 22 000:- från mina ålstastudielån. härligt. så nu kanske det är 15k kvar där och en hel drös med lån nu på nya systemet. men men. det ska väl bli en yrkesarbetare av undertecknad också. till slut. kan man väl hålla tummarna för åtminstone.

sen kom tomten med två nya hyllor till vardagsrummet som var efterlängtade. lovely :)

nu ska vi snart kalasa med tårta och kakor.
joho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0