so little time...


så får jag väl förklara mitt icke-existerande bloggande de senaste två veckorna.
det har varit sjukt mycket i skolan och sen är jag världsbra på att säga att jag kan jobba också - fast det redan är full fläkt. men det är roligt att jobba. få rensa hjärnan och bara vara...

lucia är över och alla (de flesta) julklapparna är inhandlade och började att bli inslagna. jag har fixat underhållningen till julafton och hoppas att alla tänker ställa upp - annars blir det inte så skoj :p

vi har flyttat hem för ca en vecka sen och det är underbart!
få strosa runt i sitt eget hem, med sina EGNA saker och möbler är fantastiskt. något man nog aldrig tar för givet igen, när man upplevt tre månader på flykten.

kan slänga in några kort på mitt nya hem senare, nu ska jag promenera till ica så vi kan koka knäck och göra torgfiachoklad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0