vin, baka bullar & städdag


jag har en bulldeg på jäsning... klar om ca tio minuter. sen ska jag sätta fart att städa. det är inte gjort på säkert två veckor så det är typ damm bakom dörrarna. hör att grannen ovanpå dammsuger så då kan väl jag det också :) eftersom det det är mulet ute så ska jag se hur mycket källarjobb jag kan åstadkomma idag. eller imorgon också. därför måste jag städa först, sen lär jag inte ha någon golvyta kvar. suck.

igår var en underbar kväll. fick "ledigt" från korvarna och hälsade på älskadeanna. gott vin och bästaste sällskapet efter en olidlig dag. tack.

förresten så borde det quckle-as snart igen. (hur nu det stavades?!?). jag kan.

Kommentarer
Postat av: mia

Jag kan också. Så fort jag kommer hem (typ imorgon).

2008-08-02 @ 09:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0