veckan, dagen, timpenning


veckan har varit bra. förutom på pluggsidan antar jag.
det går sååå trögt. men men. ska nog bli klar med astrid i helgen tror jag.

vilket fall.
projekt källartömning har pågått febrilt på eftermiddagar och kvällar hela veckan.

* har fått iväg ett par fyra sopsäckar med kläder till insamlingen igen
* har fyra papperspåsar med leksaker som ska till ett dagis packat i bilen
* lämnat iväg ett datorskrivbord till min far&mor
* packat sammanlagt nu nio (!) flyttkartonger som är till loppis
* lagt ut annons på blocket om syskonvagnen
* lagt ut intresseförfrågan om barngrejer på forum
* packat pappas släp idag med säng, madrass, tio tomkartonger, fem sopsäckar, en saccosäck
* lämnat tillbaka två papperskassar till far&mor med bebisgrejer (brorsornas)
* packat ner korvarnas bebisgrejer i en "minnes"flyttkartong
* lämnat två ikeapåsar med tyger till korvarnas dagis

det var nog det mesta.
sen har jag tömt mappar, pärmar, hittat gamla kort och flyttat runt i förrådet så när
arbetarna som ska byta ut väggar där nere kommer på måndag så är det tomt 60cm
in i förrådet... precis som det stod att det skulle vara :)

sen kör jag stenhårt med köpstopp. och det går bra. har nu köpstopp hela augusti...
dessutom sparar jag ALLA kvitton så jag kan kolla upp vad vi köpt under månaden.
(fick ju en stooor chock i juni och en mindre i juli men i augusti ska det INTE vara en överraskning)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0