typ sjuk


min näsa är täppt
min hals gör skitont
vännen långtbort hälsar i telefonen och vi ömkar varandra /om allas bekymmer och våra ve-n.
kroppen ryser och huden värker

jag fortsätter min avsky för 2oo8.


och varför? kan man undra när jag tänkte googla en passande bild till detta inlägg; varförvarförvarför? googlade jag "snor"..? jävla snuskäcklen. min hjärna är inte med i gamet idag. suck.

kan ju tilläggas att min fobi tog ett besök idag. en STOOOOOOOOR jävla fobi som jag bara såg benen på. tror inte jag tänker sova i mitt sovrum inatt. eller aldrig. blir nog det senare. benen var så stora på den så jag såg på en meters håll. och sambon skrek lite han också. men då var jag i vardagsrummet fullt upptaget av mitt sammanbrott. undrar vad KBT kostar egentligen? orka hålla på att kräkas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0