när man varit i himmelriket


den bästa emil jensen,
sötaste miss li,
vackraste sofia karlsson
och
underbaraste lars winnerbäck.

"tog du dom med storm inatt?"


jag har skrattat, drömt, kännt vemod och sorg.
så mycket minnen, över tio år av LWs underbara stämma.
med risajkling och prinsessor. manus och 3486ord.
över tio år med detta soundtrack...

och någon gång. en endaste gång. vill jag höra manus och drömma mig tio år tillbaka.
till längtan, till nästanvuxendrömmarna, till staden längre bort, tillbaka.

manus. den första låten som kom till mig via ICQ.

vi stod och sjöng. vi jublade för livet. för musiken. för allas våra drömmar.
för att ibland. så känns det ändå som himmelriket.
tack.


Kommentarer
Postat av: mia

Shit, det är verkligen över tio år...

Wow.

2008-08-15 @ 08:33:57
Postat av: Tiny

jag hade också velat gått. men to late. ):

2008-08-17 @ 19:20:25
URL: http://tinys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0